General Blacperl To Release New Music Soon

  • This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
Status
This thread is archived and not open for further replies. Learn More
#1
It's been really a while now since Zim Hip Hop artist Blacperl (Chiedza Babra Maswera) has dropped any material worth talmbout'.

Nevertheless, Blacperl announced on her official Twitter account she is currently working on something special for her fans and she will be dropping hot new music.

I'd assume the title of this track or perhaps project is "CouldaKa" on the basis of her using a hashtag with the aforementioned title. Who knows? Time will tell...


Zim Hip Hop Artist Blacperl (Chiedza Babra Maswera) - IMG3.png
 

Attachments

#2
Who? 💀
 
#3
Oan don't start buggin' what's up with you?
 
#4
Oan don't start buggin' what's up with you?
Ion who this daige is, fr. Y'all skimming I am whilen but I am not.
 
#5
Ion who this daige is, fr. Y'all skimming I am whilen but I am not.
She has done songs with Noble Stylz, Trae Yung, Qounfuzed, and etc.







You can also watch Blacperl's diary/vlog:

 
#6
She has done songs with Noble Stylz, Trae Yung, Qounfuzed, and etc.







You can also watch Blacperl's diary/vlog:


Oan wait a minute, so this daige Blacperl has been rapping before Kikky Badass yet Kikky Badass is more popular than her why? 🤔🤔
 
#7
Oan wait a minute, so this daige Blacperl has been rapping before Kikky Badass yet Kikky Badass is more popular than her why? 🤔🤔
Why don't you just chill tf out, this shinda is about Blacperl dropping new Zim Hip Hop music whilst now y'all are bringing up Kikky Badass? Jeez, y'all oans be whilen all year 365, tf. 🙄
 
#8
Why don't you just chill tf out, this shinda is about Blacperl dropping new Zim Hip Hop music whilst now y'all are bringing up Kikky Badass? Jeez, y'all oans be whilen all year 365, tf. 🙄
You ain't got answers. When you do then maybe I will entertain you.
 
#9
Oan wait a minute, so this daige Blacperl has been rapping before Kikky Badass yet Kikky Badass is more popular than her why? 🤔🤔
She could if she, ah, I mean nevermind lol.
 
#10
She could if she, ah, I mean nevermind lol.
TF are you talmbout' oan?
 
#11
She could if she, ah, I mean nevermind lol.
Oh, so you are trying to say the next daige should be more "body-positive and sexy?"

But then again me knowing you oans y'all will start making threads saying Zim Hip Hop daiges are always rapping about bird values.
 
#12
Who is daige again???
 
#13
Who is daige again???
Damn bruh, I thought I was the only one. Now see... @Numero Uno 🤷🏾‍♂️
 
#14
Who is daige again???
C'mon fam.
 
#15
I sure don't know her. What's her IG?
 
#16
I sure don't know her. What's her IG?
What you wanna do, slide in her DM's or what? Anyways her IG is: @blacperlzw
 
#17
What you wanna do, slide in her DM's or what? Anyways her IG is: @blacperlzw
Oh hell no I am good. BTW, I don't slide in DM's either. I am way past that point you ought to know that by now.

Otherwise, IMO what I can say is: the next daige needs to work on her online optics because these days the record business is ALL about marketing to every eyeball on sosho media. That's if the next daige isn't taking this as a hobby, to begin.

And when going through her page there isn't much compelling visual content that communicates what she does. I am talmbout' her brand values, past or present achievements, etc. I mean how are randoms and non-regulars suppose to connect with her grind?
 

Lenard

Lenard Maseko
4,772
30
Cape Town
#18
Oh hell no I am good. BTW, I don't slide in DM's either. I am way past that point you ought to know that by now.

Otherwise, IMO what I can say is: the next daige needs to work on her online optics because these days the record business is ALL about marketing to every eyeball on sosho media. That's if the next daige isn't taking this as a hobby, to begin.

And when going through her page there isn't much compelling visual content that communicates what she does. I am talmbout' her brand values, past or present achievements, etc. I mean how are randoms and non-regulars suppose to connect with her grind?
Marketing isn't every Zim Hip Hop artist's forte and so is running a label, and so is the legal side of it too.

She just needs to put together a good team and take everything one step at a time she will surely get there, fo sho. 💯💯💯💯
 
Status
This thread is archived and not open for further replies. Learn More

••

Latest threads