makuhwa What's the issue between Mvenge-Mvenge FB group and Tatelicious?

Numero Uno

grand master
Hanti Tatelicious anotaurisa and anongotuka vanhu including vanhu vacho vanenge vamupa majuicy.

Tatelicious akatukirwa momz vake naMelly weku Mvenge Mvenge. Beef racho robva ratoita worse.

I don't know why Melly thought it's a good to bring someone's qwan into Facebook gwans but zvehu Felebrity umwe achazvisungirira rimwe gore.

Last edited:

Black Panther

grand master
Tatelicious agara anevavengi hobho nenyaya yehu ngochani wake since vazhinji vemu Zimbabwe havafarire nyaya dzengitozo.

Munhu akangobuda mucloset vanhu vanenge vatove busy to critize and flame wars. For me zvekuti munhu ingochimbi I don't care it's their life but shading someone's mother over Facebook then haaa ndokufarisa.

Scorpio

grand master
Tatelicious agara anevavengi hobho nenyaya yehu ngochani wake since vazhinji vemu Zimbabwe havafarire nyaya dzengitozo.

Munhu akangobuda mucloset vanhu vanenge vatove busy to critize and flame wars. For me zvekuti munhu ingochimbi I don't care it's their life but shading someone's mother over Facebook then haaa ndokufarisa.

Vanhu mogoti Melly Mamoyo anekakufarisa iye wenyu Tatelicious ndiye wekuyanika Mai Titi paFacebook nema stories ekuti Madam Boss naJah Prayzah vakaita bonde wani. Tatelicious akariona kupi bonde raMadam Boss?

Lenard

Lenard Maseko
Vanhu mogoti Melly Mamoyo anekakufarisa iye wenyu Tatelicious ndiye wekuyanika Mai Titi paFacebook nema stories ekuti Madam Boss naJah Prayzah vakaita bonde wani. Tatelicious akariona kupi bonde raMadam Boss?

Tatelicious never really said that. You oans are twisting and stirring shit up. Tatelicious tuned her Facebook clique the next oan Jah Prayzah was smashing Madam Boss and Ruvheneko because that's what she heard from Mai Titi.

Last edited:

Scorpio

grand master
Haven't you seen Zim Celebs is biased and shows more support for Madam Boss and not enough support for Mai Titi. In that case they are biased. Tasha was the latest victim of Zim Celebs.

Saka moda kuti day in and day out paZim Celebs pagare pachingonzi Mai Titi and Tasha here? Speaking of which, Tasha should slow her role - ane dzungu too much mwana iyeye and she is trying to be the center of attention in Zim Hip Hop.

Numero Uno

grand master
Saka moda kuti day in and day out paZim Celebs pagare pachingonzi Mai Titi and Tasha here? Speaking of which, Tasha should slow her role - ane dzungu too much mwana iyeye and she is trying to be the center of attention in Zim Hip Hop.

Ahyas asi unoshanda kuZim Celebs kwacho here zvaunobva wavenga Tasha munhu arikutozviitira twunhu twake hake. :confused:

Lenard

Lenard Maseko

Y'all staying hating on Tashamiswa. Dis tew much. :cry:

Numero Uno

grand master
Zvimwe ndezvimwe but pafeya chaipo Tashamiswa and her stans stay spaming IG wanting everyone to kiss Tasha's ass for what though? I don't see Natasha Muz' or Kikky Badass fans doing all that.

But horati shinda iyi yatanga iri yekuti Mvenge Mvenge Facebook and Tatelicious.

Now yave shinda yekuti Tasha this, Tashamiswa that... Hoyi Hoyi, Zim Celebs, Madam Boss, what-what.

Why vanhu musinga gone kunangana nemusoro weshinda? Brain dzakutenderera kunge maspaghetti road manje.